266. 2018

Nedeľa 23.9.

Oficiálna jeseň je teda tu. S počasím jesenným. Síce sa okolo obeda trochu obloha roztrhala a ukázalo sa aj slnko, dlho to netrvalo. Hneď po obede som sa vybrala von. Obliekla som si len krátke cyklogate a veru mi v nich príliš teplo nebolo. Nebola som ďaleko od domu ani nie na dlho, takže som to vydržala. No nerada by som sa už obliekala a obúvala do vecí, ktoré budem nosiť v novembri, v decembri,  v januári, vo februári a ktovie, či nie ešte aj v marci. Prechádzala som popri mladej dáme, ktorá už mala obuté čižmy. Nechápem tieto ženy. Mne pripadajú ako masochistky, veď zavrieť si nohu pri pätnástich stupňoch Celzia do čižmy, musí byť nejaká úchylka. 

Pod gaštanmi, kde som si aj ja zodvihla zopár gaštanov, som videla takúto cyklistku. Vlastne to, na čom tam prišla, nie je bicykel, ale odrážadlo. Ako sa správne povie osobe, ktorá ho používa, to veru ani netuším. Malá bola vybavená presne podľa vyhlášky 👍