269. 2018

Streda 26.9.

Hehe, ja som ten typ človeka, ktorý si všíma  náhody s číslami. Veľmi často sa pozriem na hodiny, keď je napríklad 11:11, alebo 22:22, či 14:14 a podobne, občas si všimnem aj počítadlá na mojich blogoch, ktoré v tej chvíli ukazujú čísla ako napríklad aj včera jedno z počítadiel na tomto blogu ukazovalo číslo 001771, či nedávno 088088 na inom blogu a im podobné čísla. Keď som teraz napísala prvé dva údaje tohto článku, zase mi do oka padlo, že poradové číslo tohoročného príspevku má rovnaké číslice ako dnešný dátum 😉 Nie je to náhodou nejaká úchylka?

Bola som prekvapená, keď som teraz na internete zistila, že ešte aj týmto sa niekto dokáže zaoberať a vyvodiť z toho nejaké uzávery. Rovnaké čísla vám vraj chcú niečo povedať, naznačiť. Ak vás to zaujíma a hlavne ak tomu veríte, môžete si to vygoogliť.

Pre tých ostatných tu mám fotografiu z dnešného výletu. Bola som v dvoch mestách. Najprv v Pezinku a odtiaľ som cestovala ďalej do Trnavy. V oboch mestách som už nejaký ten rôčik nebola, tak som dnešný deň využila na oživenie si atmosféry v týchto mestách. Musím uznať, že Trnava je krásne mesto, plné zelene a kvetov a je čisté. Reštaurujú sa tam domy, cesty tiež. Bodaj by si bratislavskí radní páni vzali príklad od tých trnavských.



P. S.
Tento príspevok som zverejnila o 19:19, čo vraj znamená prísľub šťastia vo všetkých záležitostiach 😊