270. 2018

Štvrtok 27.9.

Vo včerajšom príspevku som mala krátku úvahu o rôznych náhodách s číslami, ale to, že tým príspevkom zaznamenávam presne tisíci deň na tomto blogu, som si vôbec neuvedomila.  Až teraz, keď som išla zapísať ďalší deň, napadlo mi spočítať všetky zaznamenané dni na tomto blogu. Prvý rok 2016 bol priestupný s 366 dňami, ďalší 2017 s 365 dňami, plus 269 tohoročných dáva spolu tisíc. Takže dnes začínam novú tisícku.

Predošlé dva dni som sa túlala mimo domov, nohy dostali zabrať nielen predvčerom na dlhej malokarpatskej túre, ale aj včera pochôdzkou v dvoch mestách. Dnes som plánovala zostať doma. Spustiť niekoľkokrát práčku, niečo uvariť a čosi porobiť. Nakoniec som sa okolo pol štvrtej predsa vybrala aj von, na chvíľu do prírody. Išla som na bicykli. Bola som v priestore medzi Dunajom a hrádzou a odtiaľ som si priniesla množstvo nových fotografií. Jednu, na ktorej je divoká jabloň s krásnymi plodmi, zverejňujem aj tu. Strom sledujem od jari, kedy kvitol, často som okolo neho išla aj počas leta a všímam si ho aj teraz, keď dozrievajú jeho plody a postupne padajú na zem. Mnohé jablká sú už na strome zjedené od ôs.