285. 2018

Piatok 12.10

Na koniec pracovného týždňa som si nechala vybavovanie nedoplatku za elektrinu. Nemohli mi ho inkasovať z účtu preto, lebo suma nedoplatku presahovala o jedno euro môj povolený limit. Nemyslela som, že tam strávim toľko času. Keďže som bola v budove, kde pracuje aj môj mladší syn, stretli sme sa tam a potom sme spolu navštívili nejaké obchody a nakoniec, keď som už v podchode na Trnavskom mýte mala odbočiť a rozlúčiť sa s ním, kráčala som s ním ďalej jeho smerom. Pýtam sa ho, kam ja idem? A on, že poď na kávu. Už som aj tak mala nabúrané celé popoludnie, tak som išla s ním. Moja kamoška Bella ma radostne privítala vyskakovaním po mne. Ani som sa nestihla usadiť, už mi priniesla loptičku. Veľmi rada sa hrá nielen s loptičkou, ale jej obľúbenou hračkou je hocaká palička alebo halúzka, ktorú nájde vonku. Keď som kávu dopila, ponúkla som sa, že idem s nimi ešte von. Až keď bola Bella vyvenčená, rozlúčila som sa s nimi pred ich domom a išla som aj ja konečne domov.