287. 2018

Nedeľa 14.10.

Malý Zemník je lokalita, ktorú poznajú hlavne bratislavskí rybári, no nielen tí. Je to neveľká vodná plocha, ktorá vznikla odstavením ramena Dunaja v mestskej časti Petržalka. Chodievala som tam rada fotiť až do chvíle, kým sa do tohto miesta nezahryzli bágre, ktoré pracujú na stavbe nového mosta cez Dunaj. Pokojné miesto sa zmenilo na stavenisko a po pokoji a  peknej prírode nezostalo skoro nič. Po dlhom čase som sa tam dnes vybrala, aby som videla, čo sa tam zmenilo. Nič k lepšiemu. Som zvedavá, či sa po dostavbe mosta príroda naspäť upraví do pôvodnej podoby. 

Keď sa lepšie prizriete dnešnej fotke, približne v jej polovici je v diaľke vidieť pracovné stroje, ktoré sú použité na stavbe nového mosta cez Dunaj.

Zaujímavé je to, že napriek tomu, že toto miesto som v minulosti navštevovala naozaj dosť často, keď som si teraz pozrela fotky tohto blogu, vyskytovalo sa tam iba raz, aj to nie záber na vodu, ale len na okolitú prírodu.