292. 2018

Piatok 19.10.

Vo všetkých včerajších večerných správach hovorili o tom, ako málo vody je v Dunaji. Keďže som v poslednej dobe stále niekde cestovala mimo mesta, pri Dunaji som dávnejšie nebola. Dnes som si teda povedala, že sa na stav vody idem pozrieť. Odviezla som sa autobusom na konečnú pod Most SNP a tam som sa hneď z mosta išla pozrieť na vodu. Jediné, čo ma zaujalo, bolo to, že v prístave kotvilo veľmi málo lodí. Okrem tej, ktorá niekoľkokrát denne prepláva trasu z Viedne do Bratislavy a späť, bola tam už iba jedna turistická loď Bellissima, ktorá má v Bratislave zastávku na svojej okružnej plavbe po Dunaji. Pravdepodobne sú ostatné lode zakotvené v iných  dunajských prístavoch. Z Mosta SNP sa mi ale vôbec nezdalo, že by bola situácia s výškou vody až taká kritická. Určite sme tu mali už aj nižší stav hladiny.