294. 2018

Nedeľa 21.10.

Dopoludnie som dnes strávila v kuchyni pri sporáku a pri hrncoch. Varila som na dva dni, keďže na zajtra mám iný, dúfam, že o niečo lepší program. Celý deň fúkal vonku dosť silný vietor, ale cez okno to tam vyzeralo celkom znesiteľne. Chvíľami som vyšla na balkón a keď sa mi zapáčila obloha, vzala som si so sebou aj fotoaparát. Sledovala som, ako krúžia vtáky na modrej oblohe, ktorú chvíľami zastreli sivé mračná. Vtáky sa nechali unášať vetrom, raz sa vznášali hore, potom zase padali dole. Celkom rada by som si to bola s nimi vymenila 🐦 Farba listov na topoľoch zo dňa na deň stále viac žltne a postupne padajú na zem. Popoludní sa veľmi skoro slnko schovalo za susedný dom, už nie je tak vysoko ako tomu bolo ešte nedávno. Keď sa slnko schová za dom, vtedy zase túžim bývať v tom susednom dome, lebo im tam už vo výhľade na slnko nič nezavadzia. My ho budeme každým dňom vidieť  stále kratšie a kratšie. To obdobie nemám rada.