297. 2018

Streda 24.10.

Mesiac kalendárnej jesene už máme za nami. Musím priznať, že to bol naozaj krásny mesiac. Až dnes začalo u nás pršať, predtým deň aj noc fúkal silný vietor. Na balkóne mi pozhadzoval všetko, čo sa len dalo. Toto ročné obdobie mám rada dovtedy, kým je ešte príjemné počasie, svieti slnko, kým stromy menia farbu listov. Sychravo, niekoľkodňový dážď, sivá obloha, mokré a šmýkajúce sa lístie pod nohami - to už nie sú prvky jesene, ktoré by som milovala. Preto som sa snažila maximálne využiť krásnu jeseň na výlety, na pobyt v prírode, na spoznávanie nových miest. Aj z tohto môjho internetového denníčka ste sa mohli dozvedieť, kam všade ma moje nohy za posledné dva mesiace  zaviedli. Nebyť tej mojej ukašľanej choroby, bolo by tých výletov aj viac. Ináč, kašľa som sa ešte ani dodnes úplne nezbavila.

Aj napriek tomu, že dnes ráno nebolo hodno ani psa von vyhnať, musela som ísť do toho dažďa. Pri prestupe som spod autobusovej zastávky cvakla aj túto fotku. Je na nej aj plagát, ktorý oznamuje koncert Simy Martausovej v Bratislave. Tiež patrí táto speváčka k vašim obľúbeným?



 * * * 
 
Kto má záujem vidieť fotografie z viedenského Belvedéru, môže si kliknúť SEM.