304. 2018

Streda 31.10.

Už pred rokom som si ten strom všimla prvý raz. Po celý rok som naň zabudla a náhodou nedávno, po roku, išla som okolo neho znovu. Nerastie ďaleko od nás, ale peši tade chodievam málokedy. Či vlani, ale aj tento rok, nebolo vhodné počasie na to, aby som si z neho urobila fotky. Tak som sa dnes, kedy bolo pekné slnečné počasie, vybrala k nemu s fotoaparátom.

Doma som do Google zadala v troch rôznych jazykoch strom s červenými plodmi, ale napriek množstvu fotografií, ktoré mi ponúklo, ani na jednej som nenašla to, čo som hľadala.. Vyzerá to tak, že ani Google nepozná tento strom. Podľa mňa to bude nejaký exotický strom. Jeho plody mi trošku pripomenuli liči, sú však menšie. Keď som ale na niektoré spadnuté stúpila a nohou ich rozšliapla, vo vnútri nebola žiadna biela dužina, ani kôstka. Viem si predstaviť, ako ten strom vyzeral pekne, keď boli ešte všetky plody na ňom  nie pod ním na zemi. Budem si to musieť niekde poznačiť a chodiť okolo miesta so stromom na jar, aby som videla aj to, ako kvitne.

Uvažovala som aj o tom, že sa na strom spýtam čitateľov, prípadne istého "cestujúceho" záhradníka, ktorého blogy poznám už viac ako päť rokov. Aj teraz som si ich zbežne pozrela, či tam náhodou strom s takými plodmi nenájdem. Pri tej príležitosti som si všimla, že akýkoľvek komentár som mu pod článkami zanechala, ani na jeden nereagoval. Asi píšem komentáre totálne "odveci", lebo nie je sám, kto mi neodpovie ani len na príspevok, v ktorom položím blogerovi nejakú otázku. Holt, niektorí blogeri si vysoko cenia svoje blogerské JA, nebudú sa len tak s hocikým vybavovať. Rozhodla som sa teda, že sa ho pýtať nebudem a rovnako tak sa nebudem pýtať ani tu na blogu, či niekto strom pozná. Výsledok by bol rovnaký. Už som sa raz na niektorom blogu na niečo čitateľov pýtala a  prosila som ich, aby článok, prípadne fotku zdieľali, aby sa moja otázka dostala k viacerým, no ani vtedy som neuspela. Možno vďaka tomuto dnešnému príspevku zaradí Google k stromom s červenými plodmi aj túto fotografiu.