308. 2018

Nedeľa 4.11.

Nezvyknem raňajkovať. Ráno vôbec nepociťujem hlad. A keď sa aj najem, písala som o tom už viackrát, potom som taká ospalá, že by som najradšej zaliezla naspäť do postele. Kým som ešte chodila do práce, nejedla som aj z toho dôvodu, že mi v autobuse cestou do práce nebolo príliš dobre od žalúdka. Proste mám viac dôvodov, prečo ráno nejedávam.

Ani dnes som si neurobila raňajky, hneď po prebudení som vypila len svoju obligátnu čiernu kávu. Pripravila som si však brunch. Poznáte? Pre neznalých angličtiny, číta sa branč. Vznikol spojením dvoch anglických slov - breakfast a lunch. Raňajky spojené s obedom. Brunch sa zvykne  podávať v čase medzi pol jedenástou a jednou hodinou popoludní. Ja som využila ten fakt, že som sama doma a že sa mi kvôli mne samej neoplatilo a aní nechcelo variť. Až k neskorému popoludniu som si pripravila ľahké jedlo. Raz za čas sa dá stravovať aj takýmto spôsobom.

Keď sa na brunchi zúčastňuje viac osôb, je ponuka a pestrosť jedál omnoho bohatšia ako je tá na mojej fotografii. Mne samej toto bohate stačilo. To, čo mi na tanieri chýbalo, bola zelenina. Zásoby sa mi doma minuli. Zajtra musím ísť na nákupy.