314. 2018

Sobota 10.11.

Po štyroch rokoch sme si dnes boli voliť komunálnych politikov. Dnes je ten deň, kedy môžeme priamo vyjadriť svoju spokojnosť či nespokojnosť doterajším zástupcom nielen našej mestskej časti, ale aj celej Bratislavy. Dnešné voľby rozhodnú o novom zložení obecných a mestských zastupiteľstiev na ďalšie štyri roky.

Boli obdobia, kedy som tieto voľby ignorovala, ale čím som staršia, tak si uvedomujem, že nezúčastňovať sa ich, je chyba. Nedávno som sa obrátila na všetkých poslancov nášho volebného obvodu vo veci neexistujúceho chodníka. Z piatich mi odpovedali iba traja. Medzi tými, ktorý vôbec nereagoval, bol aj ten, ktorého som pri posledných voľbách krúžkovala. Kandiduje znova. Môj prednostný hlas viac nedostal.

Na starostku Petržalky som nedala hlas ani tej kandidátke, ktorá sa v minulosti pri dôležitých hlasovaniach vo veciach týkajúcich sa Petržalky na mestskom zastupiteľstve pred hlasovaním neraz vyparila z miestnosti, alebo zostala v miestnosti sedieť a tvárila sa, že je len duch. Svojou predvolebnou kampaňou, ktorú si pôvodne postavila na tom, že sobáši v Petržalke a ktorú zrazu zmenila na 3P pre Petržalku, ma nepresvedčila. (Celkom by som bola zvedavá, koľko stálo prelepovanie všetkých jej bilbordov.)  Dúfam tiež, že sa nestane to, čo sa stalo pri posledných voľbách, že terajší starosta zvíťazil len o smiešnych 810 hlasov. Doteraz som ho nevolila ani raz. Jednoduché nebolo rozhodnúť sa aj pre primátora. Budem po roku, dvoch sklamaná tak, ako z toho, ktorého som volila naposledy? Bude to zase taký, ktorý nás oblbol peknými rečami a sľubmi? Je to ťažké  dopredu vedieť.