324. 2018

Utorok 20.11.

Ach jaj! Takto IvoN dopadol. Ako podložka na  šupky zo zemiakov. Priznám sa, aj som si ho vzala v ten deň, kedy som ho našla v schránke so sebou do vlaku, že si ho prečítam, no nestalo sa tak. No čo už, Bratislavčania dali v nedávnych voľbách hlas niekomu inému. Veria a ja verím tiež, že nás aj tento nový nesklame. Dosluhujúci primátor sa mnohokrát zamotával  vo svojich prehláseniach. Mňa najviac hnevá, že električková trať do Petržalky skončila tam, kde skončila a tak skoro sa pokračovania nedočkáme, že mesto je aj napriek tomu, že ho dáva stále čistiť od grafitov, špinavé, chodníky a cesty sú v katastrofálnom stave. Niečo sa tesne pred voľbami opravilo, ale to je len zlomok toho, čo by bolo treba. Aby som nezabudla na PKO... Je toho viac. Časť neúspechu tkvie aj v jeho predchodcovi, lepšie povedané v predchodcoch, ktorí dlhé roky neriešili pálčivé problémy mesta. Veď z bratislavskej hlavnej stanice (šťanice) sa smeje celé Slovensko. Klamstvá, klamstvá a klamstvá a falošné sľuby. Nimi nás, voličov, lákajú zvoliť ich.

Môžeme sa potom čudovať, že ľudia bežne klamú a podvádzajú aj tam, kde to vôbec nie je potrebné?

Takéto nekvalitné zemiaky som naposledy  kúpila v Lidli. Vyzerá to tak, že obchody tejto siete prestanem navštevovať a už im nebudem robiť tržbu. Ceny tam stúpajú a to ešte neplatí Dankom vymyslený zákon o zdanení obchodných reťazcov.  Na ich facebookovej stránke som už párkrát napísala zopár postrehov, no je to márna snaha a zbytočne zabitý čas. Odpísal mi admin jednu z tých asi troch trápnych odpovedí, ktoré tam používa.