326. 2018

 Štvrtok 22.11.

Ach bože, čo je toto za gýč, pomyslela som si, keď som sa blížila po Laurinskej ulici k ružovo-fialovému čomusi. Keď som prišla bližšie, už som videla, že sa jedná o nejakú prevádzku, ktorú zdobia ružové umelé kvety. Vtedy som si spomenula, že pred niekoľkými dňami prebehol popri mne  na internete článok, z ktorého som si prečítala iba zopár slov. Hneď som si tieto dve veci dala do súvislosti.

To si jedna cica z Kysúc, ktorá si hovorí modelka a ktorú dosť často spomína bulvár, otvorila v hlavnom meste ružový bar. Novodobá celebrita sa svetu pripomína rôznymi plastickými operáciami, účasťou v odvážnych reality show a najnovšie je to táto cukráreň, či kaviareň alebo čo to je. Vraj už len u nás v Bratislave niečo takéto chýbalo. No nech si to teda tie, ktorým to je určené, v spokojnosti užívajú.

Chcela som vás upozorniť, že ak tam náhodou niekedy zablúdite, nepomýľte si, prosím, majiteľku baru s Paris Hilton. Lenže, teraz, keď toto píšem, vygooglila som si ten jej podnik a samozrejme sú tam aj jej fotky. V súčasnosti už s Paris ani s bývalou Zuzou nemá vôbec nič spoločné. Plastické úpravy spôsobili, že je z nej úplne iná žena.