327. 2018

Piatok 23.11.

Už piaty deň je sivo. Tento týždeň som sa konečne odhodlala na využitie darčekového preukazu na masáže, ktorý som dostala ešte k minulým Vianociam. Už som nevedela otočiť hlavou vpravo, ani vľavo. Dnes som bola na druhej, ešte mám pred sebou tri. Dúfam, že na nejaký čas mi to zase pomôže. Bola som objednaná na druhú hodinu popoludní, ale z domu som išla oveľa skôr. Hoci som v Petržalke prestúpila na trojku električku, ktorou by som sa mohla doviezť blízko k športovému centru, do ktorého na masáže chodievam, vystúpila som hneď na druhej zastávke, teda ešte v Petržalke. Peši som prešla po Starom moste do mesta. Zastavila som sa na chvíľu na Šafárikovom námestí, odtiaľ som išla ešte do Tesca.  

Dnes je black friday. Už doma som si pozrela v letáku, čo ponúkajú počas týchto zliav. V podstate nič. Nejaké trápne kozmetické balíčky, ktoré ešte do Vianoc niekoľkokrát zlacnejú. Keď som večer v telke videla zábery z Ameriky, nechápala som, čo som videla. Tam sú asi ozajstné zľavy, nie ako tu.

Nový park, pomenovaný po Landererovi - tak sa volá aj jedna z ulíc, ktorá križuje Šafárikovo námestie. Ján Michal Landerer bol tlačiar a nakladateľ. Viac fotografií parku krátko pred jeho oficiálnym otvorením som publikovala TU.