331. 2018

Utorok 27.11.

Dnes nám prvý raz snežilo. Hoci trvalo sneženie niekoľko hodín, nie je po ňom ani stopy. Vonku však fúka studený vietor, v noci by malo mrznúť. Na balkóne mám ešte nejaké kvety, medzi nimi aj oleandre. Tie vraj znesú mrazy až do mínus 7 stupňov. Podľa predpovede počasia tak nízke teploty ešte tak skoro nebudú, ale cez víkend už musíme oleandre preniesť na schodisko. 

Na nákup som išla s fotoaparátom, aby som stihla zachytiť vločky snehu. Potrebovala som ísť kúpiť knedľu. Doma ju už roky nerobievam. Pri varení so zbytočnosťami čas nestrácam. Žiadne domáce cestoviny, ani už spomínanú knedľu nerobievam. No dnes som strácala čas niečím iným, neviem, aký to bude mať výsledok a či som sa k tomu neodhodlala neskoro. Na varenie vianočnej kapustnice by som chcela použiť vlastnú kyslú kapustu. Kúpila som jednu trojkilovú hlávku a naložila som ju do zaváracích pohárov.