334. 2018

Piatok 30.11.

Lúčime sa s novembrom. Hoci je od tej udalosti už naozaj veľa rokov, asi nebol rok, kedy by som si v tento deň nespomenula, že 30. november bol môj stužkový deň. Uvedomila som si to ešte doobeda. Preto, keď som dnes išla do mesta, naschvál som si naplánovala cestu práve popri mieste, kde sa tá akcia konala. Pred štyridsiatimi štyrmi rokmi bola sobota a ja som sa už o takomto čase ozdobená zelenou stužkou zabávala so spolužiakmi v reštaurácii hotela Devín. Deň predtým som skončila dvojtýždňovú prax v Chemapole (neskoršom Petrimexe).

Možno som si to dnes mohla uľahčiť a namiesto aktuálnej fotky vybrať nejakú starú, napríklad z tej stužkovej. Ale ak by som to bola urobila, netvárila by som sa, že to, čo je na fotke, sa udialo práve dnes... hihi.

A ešte 😜

Digitálny ukazovateľ na nábreží ukazoval okrem dátumu a času, kedy som fotila, aj teplotu vzduchu. V tej chvíli bolo vonku mínus jeden stupeň Celzia.