345. 2018

Utorok 11.12.

Prší, prší, len sa leje... tak by som si dnes mohla vyspevovať. Už v noci som sa zobudila na to, že prší. Dopoludnia si dážď urobil asi dvojhodinovú pauzu, počas ktorej som stihla vybaviť polikliniku s lekárňou a len čo som doma zatvorila za sebou dvere bytu, už som znovu počula cupot dažďových kvapiek na parapete okna.

Na viacerých miestach už začínajú pribúdať predajné stanoviská vianočných stromčekov. Medzi nimi sa nájdu aj rôzne "metly", ako je aj tá prvá na mojej fotke. U nás sa už roky živý stromček nekupuje, ale nie som stotožnená ani s tým umelým. Keby som mala na to priestor, určite by som si živý vianočný stromček požičala. Zdá sa mi to rozumný spôsob.

Po piatej hodine som mala ísť znovu do lekárne po liek, ktorý mi museli objednať. Do toho dažďa sa mi veru von nechcelo ísť.