360. 2018

Streda 26.12.

Moje všerajšie želanie sa mi splnilo a dnes bolo popoludní tak pekne, že som sa konečne vybrala von. Samozrejme to nebolo bez fotoaparátu. Keď som vyšla z domu, chvíľu som sa rozhodovala, ktorým smerom sa vydám. Najprv som si myslela, že sa prejdem k Chorvátskemu ramenu. Lenže, keď som prechádzala popri zastávke autobusu, práve prichádzal ten, s ktorým som sa mohla odviezť na prestupnú stanicu električky. Tou som sa odviezla jednu zastávku k Dunaju. Popri rieke som od Starého mosta prešla až po Most Apollo. Už som mala namierené domov, keď som to zmenila a vyšla som hore na most. Ním som prešla na druhú stranu rieky, odkiaľ som sa zase odviezla autobusom domov. Bolo dosť chladno, hlavne nad Dunajom dosť fúkalo.

Včerajšou senzáciou dňa bolo odplávanie reštaurácie, ktorá kotvila na Dunaji. Voda v rieke sa zodvihla natoľko, že spôsobila uvoľnenie pontónu a ten sa aj s reštauráciou vybral na púť dole Dunajom. Bolo to veľmi nebezpečné pre ostatné lode. Hasiči mali plné ruky práce, kým sa im zničené torzo reštaurácie Knajpa na Dunaji podarilo zastaviť niekde až pri Jarovskom ramene. Po Knajpe zostala na brehu len biela lávka, ktorou sa schádzalo dole do reštaurácie.