363. 2018

Sobota 29.12.

Počas čakania na autobus mi dnes do oka padla reklama na zastávke. Propagovala čaj. Ovocný. Keď som sa pozerala na granátové jablko na fotografii, spomenula som si, že aj ja som "pod stromček", teda pod tie naše jedľové halúzky, dostala tiež čaj. Moja darčeková kolekcia ovocných, bylinných a bielych čajov označená pomenovaním majestic, obsahuje aj také chute a kombinácie čajov, aké som ešte doteraz ani nikdy nepila. Zatiaľ som balenie neotvorila, pretože mám v zásobe skôr kupované čaje, ktoré potrebujem minúť. Zásoby mám také veľké, že zima môže trvať ešte aj pol roka. Jaj, to nie! Ešte takú dlhú zimu mojím prehlásením privolám 😉

Keď sa lepšie pozriem na fotografiu, dnešné zamyslenie by som mohla venovať aj inej téme. Ale radšej sa budem tváriť, že som si to nevšimla...