201. 2018

Piatok 20.7.

Nie, dnes nie je piatok trinásteho, aj keď by sa tak na základe udalostí dnešného dopoludnia mohlo zdať. Črepy šťastie prinášajú? Tak sa to hovorí a ja by som asi  mala vyskúšať, či je to pravda. Na podobné povery neverím, ani na piatky trinásteho, ale snáď nie je pre mňa šťastím to, že zub, kvôli ktorému som sa pred časom objednávala k zubárovi, sa mi dnes úplne zlomil. Keď som si ich pred odchodom z domu umývala, niečo cinklo do umývadla. Nie je to tak dávno, čo som kúpila sitko do kúpeľňového umývadla. Vďaka nemu viem, čo to bolo. Zub. Moja osmička vľavo dole, vlastne len jej črep. No to by som bola zistila aj tak. Odložila som ho, aby som ho v auguste ukázala zubárovi. Zatiaľ som sa neodvážila otvoriť ústa a pozrieť si to miesto v zrkadle...

Prečo spomínam črepy? Ešte niekedy na jar som nakúpila v Jysku rámy, do ktorých by som si chcela vložiť mnou nafotené fotografie. Dlho som si nevedela žiadnu vybrať, teraz by som už pár adeptov mala, ale! Nenašla som prevádzku foto, kde by robili fotky takých rozmerov, ktoré by sa hodili do rozmerov rámu. Aj tento problém som dnes ráno nechtiac vyriešila. Najväčší rám sa mi podarilo rozbiť.  Už viem, že rámy sa len tak bez rozmyslu a hlavne v akcii kupovať nemajú. Asi by som sa mala zúčastniť nejakej hazardnej hry, možno v nej to šťastie budem mať... 

Dnes zverejňujem fotku dňa výnimočne tak skoro. Dúfam, že do večera sa už  neudeje nič tak významné, aby to bolo vhodné zaznamenať na tomto blogu v rámci projektu 365 dní.