203. 2018

Nedeľa 22.7.

Po včerajšej túre prišla príšerná noc, kedy som viac nespala, ako spala. Bola som nielen veľmi unavená, ale ma aj bolela noha. Tento raz pravá a nie v členku, ale v stehennom mieste. Na chodidlá asi pomohli ortopedické vložky, ktoré som si vložila do turistických topánok. V noci som si nevedela  nájsť polohu, pri ktorej by som tú bolesť toľko necítila. Neviem prečo som si nedala niečo od bolesti. To som urobila až dnes ráno a dosť mi to pomohlo.

Aj kvôli tomu, že som dnes regenerovala svoju telesnú schránku iba doma, rozhodla som sa napísať na tému ako prebudiť orchideu ku kvitnutiu.  Na internete sa dá nájsť množstvo článkov s množstvom rád. Už som vyskúšala kadečo, ale kvitnúť sa jej stále nechce. Toto je jediná orchidea, ktorú teraz doma mám. Z pôvodnej rastliny už vyrástli dva nové výhonky, ale taký, na konci ktorého by boli puky, tomu sa nechce a nechce vyrásť. Naposledy kvitla v januári. Možno vy poznáte nejaký trik, ktorý som ešte nevyskúšala.

Presne na deň pred štyrmi rokmi som dostala od mladšieho syna správu, že som vyhrala fotoaparát Nikon. On bol ten, ktorý si tú informáciu na facebooku všimol prvý. Zúčastnila som sa vtedy jednej fb súťaže na stránke tv Joj. Veľmi som sa vtedy tej správe potešila. Škoda len, že fotoaparát už nemám. Krátko po jeho dvojročnom používaní začal po zapnutí hlásiť poruchu objektívu. Hoci mal zopár nedostatkov, využívala som ho hlavne pri mojich cyklovýletoch. Do jeho opravy som nebola ochotná investovať. Rada by som mala niečo podobné znovu.