157. 2018

Streda 6.6.

Nie je to tak dávno, čo som sem do projektu 365 vložila fotku novej sedačky - TU a TU. Už 1. mája som písala na ňu reklamáciu. Dnes tu bol technik, ktorý dorobil to, čo malo prísť urobené z výroby. Nájde sa dnes ešte výrobca, ktorý zamestnáva ozajstných odborníkov a nie narýchlo zaučených ľudí, ktorí berú hocakú prácu, keď chcú vôbec prežiť? Už keď som pred rokmi kupovala posteľ, aj tú mi tiež museli "dorobiť" doma, lebo rošt vôbec nepasoval rozmermi k posteli, bol menších rozmerov, ako mal byť a preto som sa nie raz ocitla v noci aj s roštom na podlahe. Nech sa nikto nehnevá, ale aj táto dnešná "dorábka" mi pripadala tak, ako keby to robil nejaký domáci kutil. Mladý muž bol síce slušný a aj sympatický, aj dvakrát sa mi ospravedlňoval za stratu môjho času, ale už to, keď mi do telefónu povedala pracovníčka firmy, že mi to príde urobiť domov, tak sa mi to vôbec nepozdávalo. Prišiel s kúskami molitanu a náradím, ktoré pri práci potreboval. Takže teraz mám tú inkriminovanú časť sedačky vypolstrovanú kúskami molitanu. Uvidím, ako dlho to vydrží. Sedačku som vyberala dlho, skúšala som ich v obchodoch, sadala som si na rôzne ich časti a aj tak som kúpila zmätok. Samozrejme, že tú, ktorá mi prišla domov, som v obchode skúšať nemohla, lebo som si ju objednala a čakala som na ňu viac ako mesiac. Ja nechápem, ako sa niekto odváži kúpiť takúto vec z e-shopu. Neviem si to dosť dobre predstaviť. Ozaj, nemáte skúsenosti s nekvalitným a reklamovaným nákupom? Nemala by som od predajcu žiadať kvalitatívnu zľavu?

Na tajňáša som z kuchyne mobilom, ktorému som najprv vypla zvuky, cvakla pána, ako pracuje na oprave.  Keďže ho nevidieť do tváre, dovolím si fotku zverejniť.